מדיניות משלוחים:
.4.1 האתר ידאג לאספקת הזמנה שבוצעה באתר לכל מקום עליו יסכימו הצדדים בעת ביצוע ההזמנה
באתר.
.4.2 הזמנות של מוצרים בתחומי מדינת ישראל )למעט חריגים( יטופלו ויסופקו בלוחות הזמנים
הבאים:
.4.2.1 תוך 5 ימי עסקים באמצעות שליח עד הבית;
.4.2.2 איסוף עצמי מהחנות ברחוב בן צבי ,23 יהוד, בתיאום מראש.
״יום עסקים״ – ימי ראשון עד חמישי, להוציא ימי שבתון של כלל המשק, ערבי חג וימים בהם הבנקים
בישראל לא עובדים.
.4.3 עלות ההזמנה אינה כוללת את עלות המשלוח. עלות המשלוח עשויה להתעדכן מעת לעת בהתאם
לאמור באתר ולאזור המשלוח.
.4.4 האתר רשאי לעדכן את סכום המינימום להזמנה באתר מעת לעת.
.4.5 במקרה שבו מוצר שהוזמן באתר אינו זמין במלאי, האתר יעדכן את המזמין. אם המזמין לא יהיה
זמין, האתר ישלח את ההזמנה ללא המוצר החסר ובמקרה של מארז עם מוצר חלופי שווה ערך.
.4.6 אם הלקוח לא יהיה נוכח בביתו בעת הגעת השליח, בשעה שתואמה אתו מראש, ההזמנה תוחזר
ותשלח פעם נוספת לאחר תשלום דמי משלוח נוספים על ידי הלקוח.
.4.7 האמור בסעיף 4.6 לעיל לא יחול במידה והלקוח יציין בהזמנה או לאחר מכן כי הוא מסכים
שההזמנה ת ושאר ליד ה דלת או אצל שכן ששמו נקוב בהזמנה. האחריות הבלעדית הנובעת
מהשארת מוצרים ליד הדלת או אצל שכן, כאמור לעיל, תהא של הלקוח.
.4.8 אספקת הזמנות תתאפשר באזור תל אביב והסביבה בהתאם לאזורים המוגדרים באתר, ובכפוף
לתנאים הבאים:
.4.8.1 ישנה נגישות סבירה למקום ההזמנה;
.4.8.2 חברת השליחויות של האתר מבצעת חלוקה באותו אזור;
.4.8.3 אם מדובר בארגון, מוסד או ישוב שלא ניתן להגיע אליהם ללא אישור מיוחד ו/או שאין בהם
רישום מוסדר של רחובות ו/או מספרי בתים, ההזמנה תימסר לנקודת החלוקה המרכזית
באותו המקום.
.4.9 החברה שומרת לעצמה את הזכות להרחיב או לצמצם את אזורי האספקה, לפי שיקול דעתה
הבלעדי.
.4.10 האתר לא י היה אחראי לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שיגרם כתוצאה של:
.4.10.1 כוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת האתר;
.4.10.2 מסיבות הקשורות לחברת השליחויות;
.4.10.3 סגירת המשק כך שפעילות האתר ו/או ספקיו ו/או נותני שירותיו יפגעו, מכל סיבה שהיא.